یادداشت/صدای باز شدن درب های بهشت می اید شما هم می شنوید؟


 

🔹چشم باز کردیم و دیدیم دوباره ماه خدا از راه رسیده است تا مثل همیشه حالمان را خوب کند ماهی که امروز میزبان ماست پیش از میزبان گرامی ترین هدیه خدا به انسان ها یعنی قرآن بوده است کتاب هدایت و رستگاری.

 

🔹ماه خدا آمده است تا گناهان ما را بسوزاندو هرگز انتخاب رمضان برای این ماه پر خیر و برکت بی دلیل نبوده است اگر ارزش این ماه را می دانستیم آرزو می کردیم تمام سال رمضان باشد آری پیامبر بی حساب و کتاب حرف نمی زند.

 

🔹گفته اند از اولین شب رمضان درب های آسمان باز می شود و تا آخرین شب هم بسته نخواهند شد پس بیایید این فرصت طلایی را دریابیم و از این روزها و شبهای اسمانی کمال استفاده را ببریم.

 

🔹ماه مبارک رمضان، ماه پر رمز و رازی است راهی برای آسان تر به خدا رسیدن است پر از راه میانبر، پر از دستگیری پر از حس های خوب.

 

🔹ماه روزه، ماه تسلیم، ماه پاکیزگی، ماه قیام و شب زنده داری و در یک کلام بهترین ماه خدا آمده است ماهی که بهترین روزها،برترین شبها و طلایی ترین ساعات را دارد.

 

 

🔹این ماه را همه به شبهای قدر می شناسند شبی که خودش را در میان شبهای رمضان قایم کرده است و باید او را پیدا کنیم شبی که عبادت در آن از هزار ماه عبادت برتر است شبی که تمام مقدرات انسان رقم می خورد شب نزول ملائک، شب امام زمان،شب آرزوها....

 

🔹مهمان ماهی شده ایم که آغازش رحمت، میانه اش آمرزش و پایانش رهایی از آتش است همه مهمان خودِ خودِ خداییم دعوت به مهمانی شده ایم که نفسش تسبیح، خوابش عبادت، عبادتش قبول و دعایش مستجاب است.

 

🔹و برای آنها که می خواهند از این ماه بیشتر بهره ببرند و روزه داری آنها فقط ترک خورد و خوراک نباشد این حدیث کافی است که پیامبر صلی الله علیه و اله در پاسخ به سوالی از علی علیه السلام که پرسیده بود بهترین عمل در این ماه چیست فرمود ترک حرام و معصیت.

 

🔹و چه تلخ است که با این همه رحمت و عشق خدا به مهمانانش باز دست خالی از شهرالرمضان بیرون رویم در روایات آمده به کسی بدبخت گفته می شود که گناهانش در این ماه هم بخشیده نشود که او دورافتاده ترین شخص از رحمت خدا خواهد بود و تنها راه نجاتش حضور در صحرای عرفات خواهد بود.

 

🔹امید است در این ماه که درهای دوزخ بسته و شیاطین به زنجیر کشیده شده اند کمال استفاده را ببریم صدای باز شدن درب های بهشت می اید شما هم می شنوید؟