شاهین نجفی نجس در گفت وگوی  با رادیو فردا

*.از این ترانه‌ای که ساختید پشیمان هم نیستید؟

به هیچ عنوان.


*.سایت شیعه آنلاین یک جایزه ۱۰۰ هزار دلاری برای کشتن شما تعیین کرده است. می‌خواستم ببینم شما احساس خطر می‌کنید؟

من خیلی هم خوشحالم. فکر نمی‌کردم چنین قیمتی برای من بگذارند و این همه برایم ارزش قائل باشند.
هم خطر است و هم لطف آنهاست که صد هزار دلار برایم در نظر گرفته‌اند.

 و در ادامه:

*.بنده یک خداناباور هستم. پنهان نمی‌کنم که بنده به هیچ کدام از این مفاهیم از خدا گرفته تا شیطان به صورت ایدئولوژیک نگاه نمی‌کنم.

*.به نظر من کسی مثل نقی یک شخصیت تاریخی است. الان در مسیحیت اینها به یک درک و تساهلی رسیده‌اند که اجازه می‌دهند یک هنرمند بیاید و با مفهوم مسیح شوخی کند. ین چیزی است که ما باید متوجه بشویم.


*.به آنچه گفته‌ام اعتقاد دارم و روی آن ایستادگی می‌کنم و یک قدم عقب نمی‌کشم


......پی نوشت ها....

+حمایت داریوش خواننده لس انجلسی  از شاهین نجفی

+فتوای آیت الله مکارم در این خصوص