با نام کنترل جمعیت  متاسفانه شاهد کاهش جمعیت هستیم  به گونه ایی که تعداد فرزندان در یک خانواده ایرانی، کم‌تر از تعداد فرزندان در خانواده‌های انگلیسی، آمریکایی، فرانسوی وحتی یک خانواده اسرائیلی است  و این یعنی دقیقا گام برداشتن به سمت نابودی تدریجی...


ایران در حال حاضر نیز جزو 10 کشوری است که به سرعت به سمت کهن سالی در حال حرکت هستند ما تحریم می کنیم زاد و ولد را و دشمنانمان تشویق قصه تلخی است نه؟!

جورج بوش پدر رئیس جمهور امریکا در اظهاراتی بیان کرده بود: «من هیچ گاه این طرح (کنترل جمعیت) را اجرا نخواهم کرد، کشور ما کشور وسیعی است و ۳۰۰ میلیون جمعیت برای کشوری مثل آمریکا کم است.
پل ارسنج» از دانشگاه استانفورد آمریکا در توصیه‏ای به دولت آمریکا مى گوید که آمریکا باید با تمام قوا و با استفاده از فشارهاى مالى و سیاسى از افزایش جمعیّت در کشورهاى دیگر جلوگیرى نماید، حتّى در کشورهاى کم جمعیّت آفریقاى شرقى، چون این سرزمین‏هاى بکر و با صفا باید به عنوان تفریح گاه ساکنین شهرهاى آلوده به صنعت ما حفظ شود.


 این همان دامی  نیست که  امریکایی ها  و صهیونیستها برایمان پهن کرده بودند
و ما با دست خودمان و سیاستهای غلط دولت های اصلاحات و سازندگی  با دشمن همسو شدیم و با سازشان خوش رقصی کردیم؟!
امروز که مرور می کنیم ثمره ی این سیاست های شوم را درمی یابیم. در 25 سال گذشته نرخ باروری ایران از 6 و 4 دهم به 1 و سه دهم رسیده است گذشته ایی که خاطراتش عرق شرم بر پیشانی جاری  می شود از  محرومیت فرزند چهارم از خدمات دولتی گرفته تا  آنجا که به شرط ارائه برگ تنظیم خانواده ،کمیته امداد خانواده ها ی بی بضاعت را زیرپوشش قرار میداد!


به نقل از آقای خرازی آمده است مقام معظم رهبری با این سیاست مخالف بودند که اقای هاشمی رئیس دولت وقت گفته بودند نظر ایشان است!
جمعیت در ایران  آنهم بزرگترین کشور شیعه به سرعت در حال کم و پیر شدن است و دشمنانمان به سرعت در حال زیاد و جوان شدن هستند
مسئله بو دار تر از این دیگر پیدا نمی شود که صندوق جهانی به ایران قول میدهد در صورت عملی کردن طرح کاهش جمعیت مساعدتهایی بلاعوض و وام به ایران پرداخت کند!!


جالب  و تلخ است بدانید در اسرائیل جلسه کنترل جمعیت کشورهای اسلامی گرفته می شود و همان خط دقیقا در ایران دنبال می شود!
4ماه بعد ازکنفرانس در اسرائیل بود که  طرح نابودی جمعیت مسلمانان به اسم زیبای "کنترل جمعیت" در کشور به اجرا در امد
"شعار فرزند کمتر زندگی بهتر" را برای ما سرودند و ما هم با پول بیت المال مسلمین ضربه به ریشه مسلمین زدیم و با تبلیغات وسیع این خط دشمن را چنان پوشش دادیم که امروز به یکی از باورهای تغییر ناپذیر مردم تبدیل شده است
آیت الله جعفر سبحانی  در واکنش به فرزند کمتر زندگی بهتر فرموده بودند:.
بهتر نیست بودجه ای که در راه کنترل جمعیت مصرف می شود، در راه فراهم ساختن وسایل زندگی خانواده های فقیر مصرف گردد و به جای انسان کشی، به احیاء انسان های فقیر و بی دفاع بپردازیم؟»
اما مگر انان که چشمانش را  هیمنه ی پوشالی غرب پر و گوششان از بی بی سی و صدای امریکا کیپ شده است ،فریاد علمای دین را می شنوند؟!
حقیقت تلخ این است در نقطه ی مقابل ما اسرائیلی ها و وهابیها دقیقا خلاف این نظریه خودساخته را عمل می کنند!
آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه  یکی از برنامه های سعودی ها و وهابیت در ایران، از بین بردن تراکم و اکثریت جمعیتی شیعیان در مناطق مرزی و همچنین پراکنده کردن جمعیت در شهرهای مختلف و از بین بردن اکثریت مطلق شیعیان در تمام شهرهای ایران است؛ بارها در این باره هشدار داده اند اما کو گوش شنوا؟


از طرف خوب است چند خط هم از اسرائیلی ها بانی اصلی این توطئه شوم بگوییم
وزیر کشور رژیم صهیونیستی در اظهاراتی نژادپرستانه گفت:از زادوولد غیریهودیان جلوگیری کنید
هرتسل از بنیانگذاران صهیونیزم می گفت: باید برای ازدواج و بچه دار شدن به یهودیان جایزه بدهیم

صهیونیستها با استناد به کتب دینی خود و سوء استفاده از احساسات دینی، زنان یهودی را  به افزایش نسل ترغیب می کنند!! آنها معتقدند زنانی برای اسرائیل مفیدترند که صاحب 8 فرزند باشند!برای همین می گویند شرط ورود زنان یهودی به بهشت به دنیا آوردن ۸ فرزند است


آمارها حاکی است که جمعیت رژیم صهیونیستی هر ساله به طور متوسط 2.8 درصد رشد داشته که بالاترین میزان رشد جمعیت در جهان می‌باشد

 

اما در مقابل آمارها از این حاکی است اگر شرایط زاد و ولد در ایران به همین روال باشد، در کمتر از 10 سال هر خانواده ایرانی به سختی بیش از یک بچه دارد!!
 در تورات بیان شده است: «با زاد و ولد، روى زمین را بپوشانید.ازدواج نکردن و بچّه دار نشدن، در مرام یهود گناه شمرده می‌شود.
 تنها کشوری از جهان که کنترل جمعیت، و شعار فرزند کمتر، زندگى بهتر  ‏‌تحقّق نمى یابد و نخواهد یافت، اسرائیل است 

ادامه دارد...